26 February 2017

Sun is out!

Olemegi juba peaaegu oma reisi lõpus, kuid ees ootab veel teekond lennuki-bussi-auto-ga. Eile jõudes Malmösse tundus, et kuigi ilm on suhteliselt pilvine, hall ja tuuline, siis kannatab sellega väljas matkata ja olla ning linna avastada, kahjuks aga kui viisime oma asjad korterisse ära, hakkas sadama ja nii jäigi avastusretk üsna lühikeseks.
Korter on ilus, jällegi veidi selline boheemlaslik, aga hubane ja nunnu. Kõik eluks vajalik on olemas ja rohkemgi veel, kuid ei midagi liiga udupeent.  Elutoa nurgas seisab vinüülimängija ja hunnik vinüüle, päris värskendav oli vahelduseks sellist muusikat kuulata.

Teen kindlasti varsti veidi pikema postituse sellest reisist, kuid siia postitusse mahutan veel oma eilse outfiti, kandsin oma uut lemmikut SheIn’lt – roosa bomber. Nagu piltidelt näha, siis hommik Kopenhaagenis oli mõnus kevadine.
BOMBER SHEIN

7 comments:

  1. Oi kui ilus bomber ja Sina ka!

    Ma olen vist rongilt maha jäänud, loen nüüd kõik Su varasemad postitused ka läbi, et teada saada, mis reisi ette võtsite 🙈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh kullake :)
      pole üldse maha jäänud, ma polegi lihtsalt kuskil maininud.

      Delete
  2. Mulle meeldib su soeng, sest see näeb samasugune välja nagu mul, kui ärkan hommikul ja patsikumm on vajunud juuste otsa. Ehk siis nüüd ma tean, et ärkan täiega stiilselt. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, aitäh! Pean tunnistama, et täpselt seda see soeng oligi, magasin punupatsiga ning ei jõudnud hommikul juustega tegeleda, siis nii jäigi :D Arvan ka, et see on päris stiilne.

      Delete
  3. Ooo, jaaa! See roosa bomber on mega kena!

    ReplyDelete
  4. Oled ilus ^^
    Blogi on sul nii nummi. :D

    ReplyDelete